piątek, 27 maja 2011

Na chybił trafił

Znalazłam wczoraj w bibliotece półkę z książkami na temat pisania. Żaden tytuł nie brzmiał znajomo, więc wzięłam dwa na chybił trafił, zwracając uwagę głównie na to, czy okładka nie wygląda zbyt staro. (Cóż za przebłysk geniuszu podczas wyboru).
Autorem podręcznika "Writing to Deadline: The Journalist at Work" jest dziennikarz Donald M. Murray – laureat nagrody Pulitzera. Nie mogę się doczekać, kiedy zagłębię się w lekturze. Zabieram się za napisanie artykułu i potrzebuję do tego wskazówek. W dodatku boję się, że ktoś mnie ubiegnie z tematem, więc porady, jak zdążyć przed ostatecznym terminem, przydadzą się jak najbardziej.

W poradniku znalazłam wizytówkę-zakładkę "Praying Through Ramadan"; po jej drugiej stronie znajdują się tajemnicze obliczenia, jak np. 150 + 50 = 210.
Czy zastanawialiście się kiedyś, kto czytał książkę przed wami?

2 komentarze:

  1. Hej!

    Kłania się Kasia z kursu.
    Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii na temat książki, gdy już ją przeczytasz :-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, witam!
    Przyznaję się – jeszcze jej nie przeczytałam. Kilka opinii o „Writing to Deadline” można znaleźć na Amazonie.
    Nie interesowałam się do tej pory książkami o dziennikarstwie, więc trudno mi porównywać. Zależy też, czy chcesz ją wypożyczyć, kupić, czy przetłumaczyć. :-)
    Napiszę więcej, jak dobrnę do końca.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń